Reklamace a stížnosti

STÍŽNOSTI

Pokud jste s něčím nespokojeni, rádi bychom slyšeli vaše připomínky. Vaše zpětná vazba nám pomůže identifikovat nedostatky a zlepšit naše služby.

Prosím, použijte následující formulář k podání své stížnosti.

Děkujeme.

    Reklamace

    Pokud máte důvod reklamovat zboží zakoupené z našeho eshopu, prosím, použijte náš online reklamační formulář, který je k dispozici níže.

    Alternativně si můžete stáhnout náš reklamační formulář a přinést ho společně s reklamovaným zbožím do naší prodejny.

    Reklamace podléhají našim obchodním podmínkám a reklamačnímu řádu pro spotřebitele. Pokud jste podnikatel, platí reklamační řád pro podnikatele.

    Pro vyhodnocení reklamace doporučujeme vyplnit následující informace v reklamačním protokolu:

    • Podrobný a přesný popis závady na reklamovaném zboží
    • Detailní popis provedených úkonů na zboží od jeho zakoupení (včetně aplikace), zejména použité přípravky, techniky na výrobku (včetně koncentrace jednotlivých přípravků, doby působení, množství použitého přípravku), stav výrobku před vznikem závady, průběh reakce na provedené úkony, čas a okolnosti vzniku závady.
    • Přiložení fotografií je doporučeno
    • Přiložení dokladu o zakoupení zboží a zaslaní v originálním obalu, který jste obdrželi při nákupu.
    • Zboží doporučujeme odeslat jako pojištěný doporučený balík. Reklamaci zašlete na adresu Sokolovská 979/209, Praha 9, 190 00, nebo se osobně dostavte na tuto adresu po předchozí e-mailové domluvě na adrese info@kmghair.cz